Bones:
Doncs, si!! al final vaig anar a Almatret!
Encara que la falta d'entreno és evident, i estic bastant fora de forma, juntament amb els Srs. Callau i Sam, vam anar a participar a la sortida amb BTT en homenatge al bomber David D.. El minut de silenci va ser impactant ja que feia la pell de gallina que 500 btteros el respectesin impecablement. destaco que abans i despres de la sortida vam "degustar" (alguns cruspir), carn a labrasa amb uns traguets de vi (de miedo!!)

. També destacar que vam lluir el magnific equipatge llarg del club i que ens va permetre no patir gens de fred (vamb arrancar amb -2).
Vam fer la ruta llarga d'uns 40 km, marcats i senyalitzats brillantment. Cadascú la va fer al seu ritme, i jo dins les meves possibilitats, però be al final, content d'haver participat i satisfet ("l'important no és la victoria sino haver-ho donat tot en la batalla").
Comentar que el Sr. sam esta fort com un FERRARI (oco, oco cebronasso!), el sr. Callau sempre dona un bon resultat com un MC LAREN-MERCEDES.
La setmana vinent, intentarem anar a Serós, per lo menos a participar i passar-ho bé i anar fent kms!!
PD: Agrair al Sr. President-Gerard que hem va deixar le seves botes!! (que sapiga que li tornaré convenientment llimpies). GRACIES!
SALUDOS,